sobota, 28 marca 2015

Nominacja LBA

  Zostałam dwa razy nominowana do LBA już bardzo dawno temu ,ale nie miałam czasu jak na to odpowiedzieć ,więc robię to teraz .
Nominowała mnie 
W tym przypadku nie znalazłam pytań z nominacji choć podałaś link . 
Przejdźmy do pytań  Arwis 
1. Jak najłatwiej wyprowadzić Cię z równowagi?
Nie wiem ,zazwyczaj tylko brat potrafi mnie wyprowadzić z równowagi , W innych przypadkach staram się być opanowana .
2. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa/obecna?
Ciężki pytanie na ,które  nie potrafię odpowiedzieć jednoznacznie ,dlatego ,że jestem molem książkowym i już dużo książek przeczytałam . 
3. Zdarzyło Ci się popłakać oglądając film/czytając książkę?
Nie płakałam na żadnym filmie choć oglądałam ,,Zieloną Mile '' ,,Tytanik '' itp.
4. Masz możliwość spędzenia dnia ze swoim idolem. Kto to będzie i jak zamierzacie spędzić wspólny czas?
Wiesz z moim idolem mam możliwość spędzać czas raz na kilka miesięcy . Nie chce pisać kim ona jest ,bo jest to moje prywatne życie ,ale zna mnie od dziecko . Nie należy do mojej rodziny ,ale jest cudowną osobą , pomaga ludziom . I pewnie wolny czas spędziłabym na słuchaniu kazań ,bo ona jako jedyna nie patyczkuje się ze mną . I dlatego teraz robię to co robię .  
5. Zostałaś poproszona o napisanie scenariusza do jednego z odcinków Twojego ulubionego serialu. Jak dzięki Tobie potoczyłaby się jego akcja?
Długo się nad tym pytaniem zastanawiałam ,bo naprawdę dużo świetnych seriali oglądam ,ale wybrałam ,, Dawno ,dawno temu ''. Serial ogólnie jest genialny i nic w nim bym nie zmieniła .
 Scenariusz bym napisała w moim klimacie . Mroczny znów sprowadził by Reginę na stronę zła , która nie kontrolując  się zabiłabym Henry'ego swojego syna . Zoś ochronna kopuła miasteczka zostałaby zniszczona przez smoka . Cała magia  by wtedy znikła i jedynym rozwiązaniem byłoby wrócić do swojego świata ,którym panował by mrok .
Czemu nie napisałam o ,,Arrow'' ,bo o nim pisze już tu .
6. Piosenka, która sprawia, że masz ochotę odciąć sobie uszy?


7. Najdziwniejsza rzecz, jaką zrobiłaś w te wakacje?
Topiłam brata :D
8. Jak byś zareagowała, gdyby obca osoba na ulicy podeszła i Cię przytuliła, po czym po prostu odeszła?
Poczułabym się dziwnie i na pewno bym się wystraszyła .
9. W jakim kraju na świecie najbardziej chciałabyś zamieszkać?
W USA chciałabym zamieszkać na stałe ,ale jak wiadomo tam ciężko uzyskać obywatelstwo Polakom , Ogólnie to chce studiować w Niemczech ,więc może tam zostanę na stałe . 
10. Który z języków jest według Ciebie najładniejszy?
Chyba francuski ,ale nie słyszałam wielu języków .  Może gdzieś na świecie jest ładniejszy .
11. Smak dzieciństwa?
Maliny .
Moje pytania 
1. Jak się zaczęła twoja historia z pisaniem ?
2.Twoje Motto ?(Wiem pojawiło się już raz to pytanie ,ale zawsze pojawia się coś ciekawego)
3. Masz piosenkę ,która poprawia ci humor jeśli jesteś smutna /smutny ? Jeśli tak to jaką ?
4. Co robisz gdy widzisz jak kogoś bije na ulicy ?
5. Czym jest dla ciebie blog ?
6. Czemu właśnie ta tematyka blogu ?
7, Która pora dnia jest dla Ciebie najlepsza,jeśli chodzi o pisanie i myślenie nad opowiadaniem ?
8. Co jest dla ciebie gorsze niewiedzę czy wiedza ,która boli ?
9. Planowałaś /łeś założyć bloga czy to był impuls ?
10. Jest coś co zawsze chciałeś/łaś  zrobić ,a nie możesz?
11. Co sam /sama sądzisz o swoim blogu ? ( Tu proszę rozwinąć  )
Nominuje 
5.http://polish-avengers.blogspot.com/  (Choć zawieszony )
6.http://capitan-america-age-of-heros.blogspot.com  (Choć nie napisałam żadnego komentarzu czytam)
 W końcu za nominacje oczywiście dziękuję . Postaram się napisać rozdział jeszcze w marcu ,ale nic nie obiecuje ,bo to nie tylko o de mnie zależy .

7 komentarzy:

  1. Dziękuje bardzo za nominację :) Właśnie dodaję u siebie na bloga odpowiedzi na twoje pytania :D
    http://clint-natasha-fan-fiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominacje :)
    Tez oglądam Once i uwielbiam dobrą Reginę zakochaną w Robinie. Ona też zasłużyła na happy ending ;)

    Blog Arrow Olicity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha. Wiedziałam że już coś takiego robiłam. Sprawdziłam i nominacja była od ciebie, wiec juz się chyba nie mam co powtarzać :D

      Usuń
    2. Nie ma za co .
      Ja to kocham i również uważam ,że zasługuje na szczęśliwe zakończenie ,lecz uwielbiam ją jako złą królową.

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację, w miedzyczasie postaram się dodać taki post z pytaniami i odpowiedziami ;)

    OdpowiedzUsuń