niedziela, 14 września 2014

Nominacja

Nominowała mnie Crossover z http://crossover-arrow.blogspot.com  Za co dziękuje .
1. Zbliża się wrzesień, co czujesz?
Wtedy czułam pustkę .
2. Piosenka, która kojarzy Ci się z chwilami szczęścia to...?
Niestety nie mam takie .
3. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga? 
Pisanie bloga sprawia mi przyjemność jest moją pasją .
4. Chodzisz jeszcze do szkoły czy pracujesz? 
Jeszcze do szkoły .
5. W jakiej sytuacji według Ciebie trzeba być bezlitosnym?
Jeśli dajesz drugiej osobie ,którąś tam z kolei szanse ,a ona lub on  jej nie wykorzystuje .
6. Ulubiony skecz kabaretowy?
Nie mam  .
7. Znienawidzona książka i dlaczego? 
Jeszcze nie znienawidziłam ,żadnej książki .
8. Miejsce na idealne wakacje to? 
Góry 
9. Czy masz jakąś fobię? Jeśli tak to napisz jaką. 
 Mam ,ale wolę o niej nie wspominać ,więc wybacz .
10. Czy uważasz się za osobę szczęśliwą? 
Każdy w jakimś tam sposób jest szczęśliwy . Chyba nie ma osoby ,która choć raz nie była by szczęśliwa
11. Wierzysz w to, że marzenia się spełniają? 
Tylko niektóre morzenia się spełniają ,są takie ,które choćbyś poruszył /ła niebo i ziemie nigdy się nie spełnią .
Pytania 
1.Twoje motto ?
2. Dlaczego zaczęłaś/ łeś pisać bloga ?
3 . Co według ciebie lepsze książka czy film ?
4. DC  czy Marvel?
5. Ulubiona książka ?
6. Jakbyś miał/ miała ocenić swój blog w skali od 1 do 10 jaką dałabyś /dałbyś sobie notę?
7. Co cię zainspirowało do napisania bloga ?
8. Jaka piosenka choć w małym stopniu określa ciebie ?
9. Co cenisz najbardziej w życiu?
10.Chciałabyś /chciałbyś napisać książkę ?
11. Ile masz blogów  .
Nominuje
1. http://smoakandqueen.blogspot.com/
2.http://arrow-olicity.blogspot.com/
3.http://the-first-avenger.blogspot.com/

To tyle jeśli chodzi o nominacje . Co do rozdziału . Postaram się go oddać w terminie ,ale jeśli mam być szczera jeszcze go nie zaczęłam . Mam teraz nawał prac domowych ,ale nie tylko szkoła  przeszkadza mi  w pisaniu . Może nie tak . Szkoła pomaga mi rozwijać  mój styl pisania .

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację :)
    I pozdrawiam kolejną fankę Arrowa (och, żeby ktoś z moich znajomych to oglądał byłoby cudownie ;) )

    OdpowiedzUsuń