niedziela, 24 sierpnia 2014

Powitanie i coś o mnie

No to tak jak zapewne widzicie będzie  to blog o Laurel . Trochę zepsuli tą postać ,ale zawsze mogło być gorzej . Tak pojawi się Olicity choć nie przepadam za tą parą . W tym tygodniu pojawi się wprowadzenie i rozdział pierwszy . Rozdziały będą ukazywać się co dwa tygodnie . Z góry przepraszam za jakikolwiek  opóźnienia . Będę się starała ,żeby się nie zdarzały. To nie jest mój pierwszy blog .Kocham czytać komiksy o superbohaterach. Wychowałam się na nich i na kreskówkach niestety zawsze trafiałam na te nowsze wersję ,ale zawsze mogę coś doczytać na internecie . Nie umiem wybrać co jest lepsze DC czy Marvel .
Mamy szczęście, ( przynajmniej ja tak uważa) że Arrow nie kręcą na podstawie  The New 52 z  2011. r
Nie raz nie mogę patrzeć co robią z postaciami jak kręcą film czy serial ,ale chyba jak każdy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz